>

Tuesday 4 February 2014

SPA di rumah


Assalamualaikum

Tajuk ada sedikit berlagak...padahal rumah orang lain siap ada jakuzzi panas buih2....hahahaha. Suka jer bagi korang angin.
Sumpah aku dah tak boleh pikir tajuk apa nak letak! Mcm blur kan....kalau SPM sah2 dah kena bulat besar2 ngan pen merah.

Cite dia macam ni... Minggu lepas beli Bath Tab kayu dapatlah aku berhoneymoon dengan Isma. Sian sangat laki bini kan. Honeymoon dalam bilik air kahkahkah. Tak pe itu lain kali aku cite....eh?! Biasa lah kalau duduk baring rapat2 tengok tivi bebudak 2 orang tu mesti nak selit sama. Asal berpelok Irish dan Iman siap dah bukak silat panjat atas badan papa. 
Habis aku ni letak celah mana? 

Aku ni punya semangat memulakan sessi SPA di rumah. Tengah2 tunggu air tu penuh, datang pulak Irish  sambil  meloncat2.... Budak2 memang suka main buih kan. Tambah  mcm ni dapat berendam sampai kecut2 telor pon Irish OK lagi. Sikit2 tanya "mom apa ni, apa ni?" aku mcm eh mom chop dulu okeh. Jgn nak perasan boleh masuk sekali... hahahaha Kannnn? dengan budak 4 thn pon nak berebut.





Senyum sampai ke telinga dapat berendam sekali. Patutnya duduk dalam tu bertenang2 dan relax kan sambil menikmati mandi susu dan air panas kan? Takkkkkkkkk OK. Aku kena layan dia berkuak lentang, buat2 lemas la, kebus2 air. Siap duduk atas aku lagi!




Pastu hantar kat whatsup keluarga aku. Kecoooooooh je adik aku ckp GAY. Bengong betul! Ada satu kejadian. Aku taruh pic adik aku ni (hazwan) dalam instagram. Pastu buat hashtag #sayajual. hahahahaaa.. kawan2 aku nengok pon gelak besar. Mana takknyaaaaa umur dah 30, Girlfriend tak dak lagi. Lepas tu dia sentap uolls terus block aku. hahahahahaa. Sensitip pulok dah. Dgn kakak cun kau ni pon sentap? Bagus jugak la idea aku ni. Yes! aku bangga.





Kalau seorang Ibu tengok gambar macam ni sejuk jer hatikan. Cepatnya masa berlalu...anak2 dah semakin membesar. Kitaorang semakin tua. Irish dah 4 tahun...Iman dah semakin pandai bercakap. Mcm bertih jagung. Tengok2 esok semua dah ada kerjaya sendiri tinggal lah mom ngan papa berdua jer...sobsobsob


*emo*


1 comment:

mrspuex said...

mane beli bath tab tu? menarik tertarik la..hihihi..

 
copyright of This Is Just Anak Abdullah since 2013.Design by Anak Abdullah