>

Tuesday 18 February 2014

Kenapa Yer?


Assalamualaikum

Ada seseorang tanya aku..."Kau tulis blog ni ada orang bacakah??"


Aku jawab.."Ada kot..kawan2, sedara2..adalah 2 ke 3 orang...hehehe"


Aku tak kecik hati ada orang baca ker tak...aku suka bersembang. Tak ada kawan sembang, merapu dalam blog pun jadi le. 
. Komen takde. Followers ciput. Si anon ada komen tp aku saspek org yg sama kott. Walaupon si anon ckp muka tak seberapa, perasan cun.  Perhh dah memang tak cun. Mana dtg perasaan tu ya. Mak okeyy jerr. :)

So, orang nak baca ker tak, tu terpulang...kalau ada orang baca, Alhamdullilah..takder pun tak mengapa..no harm done kan..hehehe...Bak kata roomate aku sekatil sebantal tu "Saper ntah yang baca blog bie tu.."

Cis! Dia tak tau yg bini dia ni ada org email nak berkenalan. Maaf la bro ye. Mak tak reply sebab tak mo berprasangka buruk dan mengundang fitnah. Mak dah tak available, anak dua bro. 


Kadang kala tulis mengenai anak-anak (tapi jarang sangat entry ini). Sekarang aku ada group wassup my ex diploma. Bersembang mcm-mcm benda. Pon sama dpt bersembang dalam Group wassup all my cousins sebelah mak because kami mmg closed. Dapat pulak kawen dengan best friend (isma gomok lah tuuuu). Hidup tak la kaya raya but alhamdulillah cukup makan, cukup pakai, ada kerja, kawan yang selalu bagi aku happy dan geram (hehe) all the time.

No comments:

 
copyright of This Is Just Anak Abdullah since 2013.Design by Anak Abdullah