>

Thursday 6 February 2014

Tak Nak Gemok dan Double Chin (Kodok)!


Assalamualaikum

Saper-saper yang taknak gemok dan jugak sedang mencari alternatif macam mana nak kurus kan badan selain dari buat pembedahan plastik dan membahayakan diri memakan pil kurus, apa kata kita try buat air rebusan kunyit hidup, campor ngan asam keping dan gula sikit. Wow weeee! Ni petua dpt dari bebudak whatsupp group semalam. Ais pulak jgn minum langsung. Kalau aku minum jugak meh tempeleng diri sendiri. 


Ape bawah dagu tu issskkk musykil giler ni

So pagi ni aku berangan konon aku nak start makan malam dengan ayam bakar kunyit+garam jerk dan air rebusan kunyit... petuhui..!! Mampu ke nokk? Ntah-ntah esoknya pulak terus minum fruit juice sekotak. Si rebusan kunyit ntah ke mana.  Nak diet kena super duper disiplin, tak aci main tipu-tipu semua ni, tapi aku insan yang lemah dan penjeles tengok Isma dan anak beranak makan sedap-sedap, mana tahan babe.


So, aku memang respek la dekat saper-saper yang berjaya mengkerenggakan badan sekaligus bakal menjadi wanita hot atau jejaka idaman malaya Cey!

But, diet-diet taik kucing aku ni, berjaya jugak 2 hari aku tak sentuh nasi. Just bab tak boleh minum air AIS jerk aku tak mampu nak laksanakan. Pasal aku jadik geram bila balik kerja, bukak peti ais, tengok air dah berpeluh-peluh botol dia. Janji nak letak sikit kat bibir jerk, buat lepas gian tapi terminum pulak..hahahaha

So guys..!! Good luck ok? Nanti dah kurus kacak bergaya jangan la berlagak serta berjalan pakai lubang hidong pulak. Eh eh?


Hai cik kunyit! Kite jadi best frend setiap malam okey *Celet sikit*



1 comment:

Izwa Kamaruddin said...

hhahahaa..ais tu kepantangan la haaa....

 
copyright of This Is Just Anak Abdullah since 2013.Design by Anak Abdullah