>

Wednesday 12 February 2014

Gambar Selfie Membuatkan Orang Mula Menyampah


Assalamualaikum


Tangkap gambar sendiri 
Eeeeeeeeee tak kiut lah
Tangkap lagi
Eeeeeeeee tudung ni kan. Mata ni kan
Gambar yg ke 98
haaaaaa baru cun, upload!!!!

Pernah tak korang berperangai busuk mcm atas ni? Mesti pernah kan.. Alah.. ngaku jer la. Aku pun sama. Busuk tu je yg tak hahahah Kita geng la! High 7 sikit. 

Ok. Tak kira perempuan lelaki sama je suka kemhore. Pada aku perempuan kan suka cantik. Manjang nak nampak cun kiut je. Cer muka bangun tido rambut berselerak ko kemhore (bukan bangun tido ko terus tempek Bb cream segantang pastu claim muka bangun tido, atau ko guna camera 360. NO! Tak aci ok!). Ni nak yg muka bebetul bangun tido terus capai HP dan kemhore pastu upload ke laman sosial. Aku rasa tak ada siapa giler berani buat mcm tu. Betul tak? 

Kot hari tu terlebih over dressing atau makeup mulalah posing depan kemera sambil caption "selebet sangat hari ni" atau "panda eyes". Padahal dlm hati nak suruh org komen "mcm ni ko ckp selebet?! manis cun la. kahkahkah

Peragai mcm ni tak salah pun cuma kekadang agak menjengkelkan kemhore di tmp tak sepatutnya. Aku tak kisah pun sape-sape suka kemhore  sebab kekadang aku pun terbabas sekali. Captions aku lebih pada kegemukkan, kelemakkan, perot buncit, perot kek lapis la.. pipi keluar screen hp la. Sedar diri gemok kan. 

Walaupun ramai anggap kemhore atau selfie ni mcm perangai syok sendiri tapiiiii hah ni part paling best, dari segi positifnya, lebih baik obses dgn diri sendiri daripada obses dgn org lain yg sah-sah la tak ada faedah dik non. Korang boleh teruskan kemhore dan pedulikkan pandangan sinis org lain even ketika korang sedang ber kemhore beramai-ramai tepi jalan!


Yun tempek artikle dari FB. Okeeeyy. Janji (dalam mimipi) tak kemhore hehehheee..



1 comment:

mrspuex said...

aku pon ade sifat busuk same cam ko..hahahah...

 
copyright of This Is Just Anak Abdullah since 2013.Design by Anak Abdullah