>

Monday 13 January 2014

Tak Faham Kenapa Orang Tak Suka Pada ITTAR


Assalamualaikum

Haaaaa... Atau apa kata kalau kiter lupakan saje aktiviti kerja hari ni (memandangkan esok cuti) dan kiter kembali memeriahkan blog ni dengan aktiviti membebel pasal zaman ahkak di Ittar masa diploma! Zaman konon kurus dulu. Kegilaan ramai. Lemak santan. Karipap pusing. Nak tak?

Apa?? Tanak?? Tanak sudah! Bye! *sendirik tanya sendirik jawab. Sian....

Tahun ni umur dah 31 woh! Sekarang tengah buat notes untuk plan aktiviti tahun 2015. (Poyos! 2014 pon tak habis lg) Memiliki cahaya mata berada dalam carta paling atas. Doakan yer? Nampaknya usaha kena lipat gandakan ni. Rrrrrr... **cakar screen 3 kali.

Jom sembang kosong jer nak? Mood nak bercerita kemain menebal sekarang ni. Hehe. Betul la kan? Orang kata bila dah ada family ni, duapolohpat jam ngan family. Bile gathering (dalam wassup group je pun) semula ngan member2 lama kiter jadik lebih semangat, giler gelak sesorang depan hp and hidup lebih ceria. Macam aku sekarang sejak tertubuhnya group ex-ittar bebudak kelas aku time diploma Eeeeee nak tunjal jer rasa! Masing-masing masuk air. Haaaa sesuai la ngan nama group kitaorang setelah beratus2 kali tukar2 nama




Tgh2 best chatting dah kul 10.30 kot aku tak mandi lg. berlengas gatal badan. Aku suh diaorang pause kejab. tak memaksal? Tak nak ketinggalan punya pasal! 




Semalam punya chatting. Lawak vanggang sgt! aku tak larat prinscreen semua topik. Asal letak je phone kejab, beribu msg masuk!



Kau adoo fess parking mcm ni? Brp thn punya parking nih liza wehh!! 








Si Liza balik Sabah. Seminggu kot dia park keta dia di KLIA. Semalam dia balik kl balik haaaaaa kau kena RM432 tunaiiiiii.. Giler kan. Aku gamaknya dah buat2 jatuh pengsan. Esok terus masuk metro headline 'Parking KLIA terlalu mahal, seorang ibu beranak 2 tapi masih vouge pengsan dan diberikan penerbangan percuma seumur hidup'. Kannn?? Dasar pompuan kuat berangan!


Aku dulu pergi kelas bukan cam bebudak sekarang. kau tgk bebudak sekarang pergi kelas naik bas je pun, atas bawah macam J.LO! Pakai macam nak pegi clubbing, siap buat smoky eyes bagai, rambut mesti gulung kat bawah - buat kat salon taw?

Aku budak natural beauty (mampos tak layan!) sekadar tempek bedak debu dan lip gloss. Pernah pakai gincu kaler pepel. Pastu muka macam belagak-belagak sikit la pasal bajet gothik macam dah biasa pakai la. Mampos senior pompuan mencemuh aku hahahaha

Bila dtg giler tu weekend aku dandan rambut kecik2 so kelas isnin aku buka pagi2 tu kinting-kinting kembang la jadinya kan. Hazab kulit kepala gatal dah 3 hari tak basuh kepala. Pastu Cik puti selalu sound rambut kena karen. Ngek! hahahaaa... 

Siapakah Cik Puti tu? Nahh BACA SINI

Seminggu sekali shopping baju dekat Ampang Point pasal tanak pakai baju siaran ulangan pergi kelas.

Aku memang dasar dari dulu pemalas. Koser aku aku nak scan gambor2 ni semua. Tangkap pix terus tempek sini


See See..I told you kan.. I AM natural beauty.....  (selalu org ckp mcm ni nak ckp diri sendiri tak buruk tapi tak juga cantik.Tengah2. PH7 gitu hahahaha)



Memperkenalkan the hottest chick dari depan kiri :-

Kak Haplah, Marliza, Erma, Sarah, Sam (Di depan Sarah and which is sekarang dioarang dah kawin dah ada anak 2 beby. Lame okkkkk diaorang kapel. 10 tahun!!!) Sebelah tu haruslah aku terkiut, Maria dan Shaid. 









*Effect daun-daun berguguran seperti pasir ditepi pantai.


* Sentap aku tak ada dlm ni. Tapi Tagged aku sekali. Nyampahh *

Fuh! Tetiba rasa banyak jugak eh effort zaman-zaman dulu kalau tangkap pic? Sekarang ni? Pakai save dlm pc je la. kalau pc rosak nanges la jawabnya. Tak pon terus post ke fb dan instagram. Kelas ni nampak bodo je kan tapi sejuk tak hengat! Sampai tetek pon boleh vibrate. Bak kata diaorang la.

'Sejuk sangat dalam kelas ni sampai tetek aku vibrate! Cuba ko rasa'. Dah. Tak pepasal suruh haku 'rasa' tetek dia pulak. Haha. Bangang ! Seb baik aku rasa sipi-sipi jerk.






Jgn salah sangka tau. Aku tak lah kaya sampai buat party2 ni. Birthday girl tuuuu terselit sikit2 hahaha




Ni dia birhday gegirl kontrol moncong tiup kecik kecik jerrr






Konvo di Bukit Jalil. Serius aku ckp dia punya best time study di ittar tak bleh challenge masa aku kat UitM. 


Rambut iron kejung perasan hot dan akan menjadi trend muda-mudi. Ya Allah. Muntah muntah. Tolong la... Agak-agak la kot kalau nak kompiden pon. Lantak ah. Orang kompiden ni biasa hati dia tulus. Cececece





Bersama kereta sewa lawatan sambil belajar ke menara kawalan KLIA. Nerd!!!!





Gathering di Kampong Baru selepas 2 thn meninggalkan Ittar. sobb sobb. Tapi memasing Menten jambu! masak ranum lagik krupp krapp krapp kropp



kami panggil ayu ayuan. Ayu kuasa 2 pun ada. Belasah! Sorang nama ayu sorang lg pun nama ayu





Baca tak entry Cik Puti? Ni la dia. Bukan yg tudung putih baju kurung tu. Tu Ana Miss Klang! Cik Puti 2 dari kiri sengih lebih tu. Dia memang garang tapi sebenarnya dalam hati ada ikan berenang-renang. Sebenarnya dia sporting. Tapi yun dah sound awal2 dia tak boleh ngam ngan Cik Puti 



Diaorang berdua selalu gak menjadi borak kiteorang. Sam dan Sarah. Memasing adaaaaa jer modal kalau bab nak mengenakan/mengutuk orang. Macam berpenyakit la, hisap dadah la hahahahaaaaa.... Tahu sebab pe? Sam ni selalu bahan kiteorang dalam kelas. Kaw kaw punya bahan.   Dia tu kalau orang silap sikit or mana perbuatan nampak pelik laju jer nak komen. 

Aku tabik kat diaorang. Lama giler diaorang kapel. MACAM AKU SORANG JE DALAM DUNIA NI ADA BALAK hahahah. Dari start belajar thn 2000 sampai kawin thn 2010. Lamaaaaaa kannnnnnnnn? 




Opps! exercise pala otak korang sikit. Gadis genit (masa tu la... sekarang??) - Liza dan Sarah





Liza sengal kata Yun mak ayam terus tukar icon pix group
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mak AYAM KE KO YUN??!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Yun ni mcm emak-emak sebab anak dia twins paling tua antara anak kiteorang
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
Dia pun Admin Group kami
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Dia pun kepala planning buat gathering
-
-
-
-
-

-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kalau tanya benda2 ilmiah laju je gugle share kat group
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tanya tak ilmiah pun laju jugak share kahkahkah. Sama Naik!
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



SAYANG KO YUN!!!





Yun ni memang putih gebus kalah Maikel Jeksen. Dia tak pergi suntik or buat facial tiap-tiap hari, tenyeh muka dekat salon, buat bleaching or so on. Tak buat okeh. ORIGINAL made in Siam! Ko asal Siam kan? belasahhhh 



No comments:

 
copyright of This Is Just Anak Abdullah since 2013.Design by Anak Abdullah