>

Tuesday 7 January 2014

Itu Namanya Akal Panjang


Assalamualaikum

Masa Nak new year ni uollsss juling mata ye tengok sales sana sini.
Kalau aku byk duit dah lama aku rebat LV satu. Tapi LV mana pernah ada sale punn. Manjang naik harga. Thn lepas aku masuk butik dia (bukan beli okeh konfident harus tiptop utk menanyakan harga serta cuci mata hahaha) harga lain.

Last week aku masuk lagi (sekali lagi lakonan terhebat primadona konon nak beli tapi dlm purse ade 100 hinggit je jah!) harga naik RM200 uolls. Weng sungguh. Kalau ko nak suruh beli beg LV memang tak lah. Teringin pakai tapi sayang duit hoihhh.

Hujung tahun la purse kami laki bini (dan semua orang di alam semesta) jadi kempis. 

Annual fees Irish dan Iman sebab dah nak masuk playschool. 

Roadtax masa tu jugak lah mati Bulan Nov.

Cukai pintu

Cukai pendapatan (paling benci bayar)

Maintenance fees rumah

Kereta pulak dan dan air cond tak sejuk. Eh kau ni hujung-hujung thn buat hal kan? masa tgh tahun elok je baik kan. Sementara itu bersauna lah aku dalam kereta! 

Duit kutu habis lihchin dah. Tak perasan beli apa belanja apa ntah. haha!

.....................But dont worry, insyaAllah cukup ;)

Sambung balik new year sales.

Masuk GAP Kids pun juling mata, baju  murah tengah sales. Tensions aku Isma tak boleh tahan dia beli sorang satu utk Irish dan Iman. Aku approved la boleh pakai wedding bulan march nanti. 

dan Yes! Aku sudah membeli 6 DVD cetak rompak (sebab murah gambar clear giler!) untuk aku marathon setiap malam sambil ditemani jelingan tajam sang Isma mehmehmeh

tu belum lagi aku ingin membeli the bing bang theory dari season 1-7. Belum beli tapi hendak beli senyap2 isma tak boleh tahu. Dah beli dia tahu ok aku cuma perlu tadahkan telinga atau bogel terus depan dia habis cerita. 

Kannnnn?? bab TV Series tak boleh tinggal kannn??? Ni aku tonton malam masa nk tido sahajork. Tak de buat perangai gila mcm masa dulu dimana semua cerita dan setiap masa aku tengok.

Sila jangan contohi aku.

Yang last but not least ialah aku juga kumpul lemak.
Lemak aku tok sah cerita lah, meriah sakan.
Lemak orang lain juga.
Orang tak percaya aku menternak lemak tapi aku anggap org itu hanya mengambil hati.

Tak caya? Sila datang dan sahkan.



No comments:

 
copyright of This Is Just Anak Abdullah since 2013.Design by Anak Abdullah