>

Thursday 16 January 2014

Conclusion nya, selagi boleh jumpa, jumpa!


Assalamualaikum

Eh?

Sapa?

Aku lah uollsss...



Ni gambar mukadimah namanya! *cerita hari ni tak ada kena mengena apa aku makan semalam.

Eh, uols tengok tak Kiah Pekasan malam semalam?

Ala, Cik Ta berlakon pakai baju sendat2... Cemanala dia bernapas pakai baju kurung sendat nak mampus macam tu? *tgh imagine*

Ala.....Semalam.....hari bersama kengkawan. Akhirnya berjaya berjumpa setelah buat temujanji hampir 180 kali. Asal whatapp jer jumpe Jom! Tak jumpa2 pun. Ni semalam jumpa terkejut2 tak payah set-set date. Baru betul jumpa. 

Sebelum berjumpa budak berdua ni haruslah aku mintak kebenaran suami kan....walaupun I notty I tetap isteri mithali....haktuiii.



Yan dan liza (is driver yg sangat rajin memungut dan menghantar kami) dah lepak since tgh hari tu. Aku kerja petang baru boleh lepak. So dalam kul 4 aku whatapp diaorang bukan mintak tolong ya tapi lebih kepada memaksa...hahaha. Jangan harap korang boleh cakap tidak...aku relax jer bagi macam satu arahan. "Korang pungut aku kat office la. Aku tunggu bawah". Nasib  baik Yan ngan Liza tak ada hal. Diaorang tahu sangat aku kan anje-anje ayu. awwwwwww.

Sebelum tu aku ada sms sara (dia ni manusia yg tak ada whatapp. Weng!) bgtahu nak ambil dia kat Keramat sebab dia memang housewife dan jarang ada di Keramat. Sebab follow laki dia balik Klang. So alang-alang dia ada kat keramat meh la culik dia bawak keluar sekali.


.
Seperti biasa aku orang yang pertama candid pic....setan korang kan asal selfie suruh aku pegang tepon.




 Mesti orang lain tengok meluat. Lantak. Haha. Sebab kieorang  bergambar beratus2 kali send dekat group whatapp. So kiter bagi la pose muka ceria ok?



Beby Luth Ali Imran 




Kegembiraan teserlah di wajah bonda beranak dua....gitu!!
Aku? Muka kena ada attitude okeh. Kasi orang bengang je kannn



Lepas tu, member2 dalam group whatapp meroyan suruh closed up pic Sarah sorang. Jadi perhatian ko eh Sarah. Minah tembam ni jarang online. FB pun jarang. Korang nampak raut muka dia lembut jerr kan? jgn terpedaya wehh! mulut bisa minah nih.. tapi seriously sikit pon kiteorang tak takut haaaahahaha





Dah lama tak jumpa diorg ni....masing2 busy. Kalau korang nak tahu ini lah antara geng aku masa diploma dulu.....Ada lagi yg lain. Masing-masing jauh. Waktu tu semua slim2. Sekarang....hambek ko. Topik perbualan petang tu adalah pasal kegemukan....orang tu cakap gojes, orang tu cakap menten. Semua nak bercakap dalam satu masa. Gelak guling2 nasib tak tertetas perut terburai siapa nak kutip nanti? hahahaha sebab ingat balik macam mana kiteorang semua masa dalam kelas. Ya Ampunnnn nakal hati kering sampai lecturer merajuk keluar kelas! 



Zaman kami dulu mmg berbeza ngan budak2 zaman sekarang..Sama mcm remaja lain yang suka tengok wayang...lepak ngan kawan2. Pergi kelas balik kelas. Petang tak ada kelas merayap tengok wayang. Tak pernah clubbing dan tak pernah terpikir pun nak ambik pil2 or dadah ni. Nak mampos bapak aku bunuh aku nanti.... nakal boleh tapi kena tahu batasan nyer. Aku tak sampai tahap macam tu sekali. Even member-member aku pun nakal-nakal gitu je. 




Teruja aku. Orang tua mmg perangai macam ni dapat lepak kejab rasa muda mudi hati berbunga2. Topik ibu2 pon ada....kenakalan anak......emmmmm sangat lah ibu2. So cute.





Liza dan Yan yang dari dulu gojesssss berGAYA beg LV jer manjanggg


Ini baru betul model handalan.... hahaha tampar kang baru tau!!


1 comment:

faraherda.razalan said...

Rajinnya gath dgn kwn2. Sy ni byk kali jugaklah try nak bt. Tak tercapai-capai hasrat tu. Hahahahah!

 
copyright of This Is Just Anak Abdullah since 2013.Design by Anak Abdullah