>

Friday 27 September 2013

Currently Wish List


Assalamualaikum

Bunyik mengada  je kan! Wish pikir Wish pikir Wish. Berangan tak salah. Sebelum lelapkan mata berfantasi nak yg tu nak yg ni. Mana tau sesedap berangan tetiba ting ada depan mata. *lempang1kalit


Kitchen Kabinet Pink



Pitammmmmm.... walau shocking pink pening pala otak bila pandang lama-lama, but i like bebeh. Separuh dari 24 jam adalah di dapur maka aku suka kaler girlish girlish kasi mood memasak aku naik. Bila naik makanan pun bertambah sedap. Bila sedap laki I bertambah-tambah makan. Walaupun dia tak kuat makan...... kalau aku masak lah. Syiol kan? 


Master bedroom



Bilik aku macam ni bila tetamu dtg memang saje kasi bukak pintu bilik luas luas. hahaha menunjuk...berlagak. Tu pasal aku tak dapat bilik mcm ni. 

Memang keje aku tergolek je lah atas katil sambil tgk syiling kelip kelip bintang. Time breakpast Isma bawakkan dulang berisi air oren fresh dari kotak marigold bersama scrabble egg di tepi ada kuntuman bunga kertas. ohhhh romantiknya. *tp tahu dah tak kan ada nya


Hyundai Santa FE




Srrluuuppp.. sedut ayor lior balik. Gila smart perempuan (aku) bawak. Aku jatuh cinta dgn MPV. Tak kira brand apa. Tapi sebab brand ni paling murah amongs MPV  tetap jugak ada rasa terkencing nak beli. Pening Isma isteri dia meroyan nak beli kereta baru ish..ish..




Ko tgk Keluasan dia irish dan iman boleh main police entri. Silap silap boleh main nyorok-nyorok sekali. Dah boleh agak mana iman menyorok. *bawah baju aku sambil mengopek  


Pulau Sibu

Pernah pegi? pernah? bukan kat sabah tau. Ni dekat selatan tu jer. Semenjak nengok dalam tibi pasal pulau sibu terus masukkan dlm wish list. Fuhh cantik meletop. Pantai bersih tiada pencemaran. Boleh releks tenang aman damai berehat tiga empat malam. Eh tgk tgk balik dari situ 'terlekat' pulak. haaah nak sgt aman damai sunyi sgt kan








Little Caliphs Khalifah Impianku

Since Irish 3 years old aku dah berangan nak masukkan dia ke preschool ni. Awal thn tu hari call principal little caliphs tanya boleh accept ke umur 3 thn. Dia kata tak accept. 4 tahun baru boleh join. Islamic based and english medium. YAY!  2014 New Registration we will meet Principal Little Caliphs on Saturday 5th October from 9am-1pm




Note 3

Ekcelli tepon iphone 5s yg membuat aku terjojol mata tup tup keluar Note 3 terus cinta beralih arah. Nyah ko iphone. Sapa suruh ko mahal sgt! 

 Apa ke gedik sgt ko ni tak tetap pendirian haha.. gitu kan. standed la yg skrin gedabak dan mudah digodek menjadi pujaan hati. 



peluh-peluh tgk ko 

Dah! banyak benda wish kang Uolls muntah katak kata I org tua gedik


Ok bai

No comments:

 
copyright of This Is Just Anak Abdullah since 2013.Design by Anak Abdullah