>

Friday 30 August 2013

Mengenai Laki Sendiri


Assalamualaikum

Hari ni nak cerita pasal laki pulak. Siapa yg meluat, sila meluat heheheh

Isma ngan aku bila bergabung mulut boleh tahan...Bila hover sgt sama ada aku diam atau dia yg diam. Kalau tak, salah sorang kena baling ikut tingkap. Tak aku, dia. heheheheh.

Kami berdua boleh kontrol lagi tahap penggabungan mulut. Kebanyakkan dia yg diam dulu kot. Nampak sgt aku tak nak beralah kan hohohohoohoh. Kadang boleh discuss ngan dia kadang tak boleh. Bila dia explain kat aku lepas tu aku bluur bluur dia panaaazzzz.. especially kalau bab tanya direction jalan. Bila dia bgtau ikut jalan ni jalan tu aku masih lg tak tau, dia hangin la. Dengan aku simple je, aku nak details. Ko berbuih buih explain kat aku baik lukis map. So sama sama happy sama sama bahagia

Dia cerewet bab-bab baju. Bukannya baju yg dia beli atau pakai. Ni hal baju aku. sibuk jer. Bila aku dah siap gosok baju seluar dan dah pakai, dia ckp tak berkenan. Kecooooooh betul. Suruh tukar baju atau seluar lain. Kalau aku rajin tukar cari baju lain. Kalau tak, aku buat keras kat situ je. Dia bebel muka jgn ckplah mcm nk cari gaduh. Lek le bro.. kena darah tinggi kang? Ini bukan doa...nasihat! 
aku kaver balik kata ok lah baju ni. Warna trend sekarang, saya suka...nampak kurus..sopan... muda.... bla bla bla bla sampai dia diam sendiri hahahahhaa.. YES!! satu kosong. Isteri solehah sungguh 


Seluk kueh sampai jatuh balang ke tu....sungguh tak comel okeh

Isma nie....Kadang  dia nak buat kelaka...kadang benda tu buat aku marah. Mcm contoh bila kat kampung dia, sanak saudara pesyen tidur berjemaah di ruang TV termasuk lah kami sekali. Pagi pagi bangun masih dlm selimut nak pelok aku kat depan depan semua org tu. Dia memang saje pedajalkan aku. Jenuh la aku nak lepaskan diri. Tak kan aku nak terpekik tgh tgh duhnia tu. Aku picit telor dia. Geraaam mak! baru dia rasa kelaka ke tak kelaka.

Dia jenis kalau aku kasi hint hint nak barang apa dia tak paham. Konpius kejab. Aku yg blurr atau dia? Dia jenis straight forward. Ko tak payah la nak hint dengan harapan dia boleh baca apa isi hati ko. Nan adoooo eh. Katalah aku nak pandora kan, ammboooii bg contoh pun! Contoh jeeeee. So Tak payah sangat nak ckp 'yg boleh taruh kat tgn tu, kaler silver, ada stone bling bling..' Nescaya aku akan dpt gelang sepoloh hinggit. Pada aku la, dari beli pandora baik beli brg kemas terus. Harga dia aku tgk lebih kurang ngan barang kemas je. Eh dah pergi survey rupenyer hahahaha.. Mana tahan dengor org dok sibuk pandora pandora pandora, aku pergi terus habib. 

Dia suka perempuan yg lasak. Spesis mcm dia lah bersukan. Aku ni takat nak pegang bola bowling pun tak larat tak payah la bersukan bagai. Dia suka aku turun padang tgk dia main bola taaaaaaaapi aku ni lah malassss muahahaha... masa berkawan dulu boleh lah aku gigih tgk dia main bola kat padang UiTM tu. Sekarang dengan nak kepong si panglima dua orang tu lagi. Baik aku dok rumah marathon how i met your mother.  Tapi U tetap love love me walau Ai mcam agar agar kan kan kan *campak kiss dari jauh*

Dia suka cerita zaman-zaman nakal masa sekolah menengah. Dia ngan member dia atas motorsikal, member dialah bawak. Laki mak ni tak ada lesen motor. Bawak pun tak reti. Masa tengah atas motor tu nampak awek kat tepi bus stand. Target nak kacau awek tu. Yg diaorang ni pergi preng preng preng buat bulatan kat depan awek tu. Sekali kau rantai motor tercabut kat situ jugak. Aku kalau jadi awek tu guling guling gelak kat situ dah. Malu syial!  Dah pulak kena heret motor dah tak boleh jalan. Eh aku suka dengor dia cerita vanggang pengalaman dia muhahahahaha

Tu jer cerekarama minggu ni.... so dah tau dah kan kalau kena pelok apa nak buat? Picitttttttttt jgn tak picittttttttttttttttttttttt

2 comments:

Cikrosecute said...

Singgah dan follow sini...

Unknown said...

he ..he.. boleh tahan cerekarama ni.

 
copyright of This Is Just Anak Abdullah since 2013.Design by Anak Abdullah