>

Tuesday 6 August 2013

Blog syok sendiri


Assalamualaikum

Ntah kenapa malas nak baca blog orang yg syok sendiri.. tengok balik citer sebenarnya saya isteri dia lagi best. Awww sgt baby face Izzue Islam yg memegang watak Firash ala-ala buat mimic muka Korean hero. Aku suka lagi muka dia masa memula group forteen tak brp glamer that time, rambut dia panjang dan ada misai. Giler tak cair tgk.

In real life masa Izzue khawin, dia cakap Awin (wife) sayangkan dia bukan sebab dia artis, tapi sayang sebab dia buat kerja bancuh air kat kedai makan. Touching sgt! Lama diaorang couple, before Izzue tu jadi artis lagi.

Ok sambung balik.

Nyampah jugak kalau baca blog asyik citer pasal kekayaan dia je.. Mcm dia sorang je yang bercuti sana sini..

Malas juga nak baca blog orang citer pasal shopping mcm  nak mampos... lepas tu claim 'Terbeli'.. Kepala hotak dia.

Malas juga nak baca orang citer pasal percutian keluar negara yang seminggu tapi update pasal tu sampai 6 bulan...
Tapi uolllsss... kadang2 kita tengok husband orang tu baiknya belikan beg jenama hell Vee ke Cenel ke... kannn??

Tapi kita tak tau sebenarnya mcm mana. Yelaaaaa, ADA orang tulis kat blog yang baik2 saja. Mana kita tau inside dia??

Ekcelli kan aku baru tersedar wujudnya blog cursing malays. Lame dah pun blog nyer pun wujud.  Aku yg moist ni baru tahu. Wording yg dia guna sarcastic.  Yang penting aku tak mengantuk bila baca.  Isi kandungan blog dia banyak memerli politik Malaysia, memerli orang orang kita which is very true.

 As example, dia buat topic makan di restoren, tgh-tgh kita makan tiba-tiba pekerja restoren sapu and mop lantai dekat dekat dengan meja kita. Kita yg tgh makan ni mesti rasa geli atau tak selesa kan. Tp itu yg terjadi kebanyakkan restoren di Malaysia ni. 

Lagi satu contoh, pekerja tgh lap meja guna kain buruk, then  bila nak serve air kat pelanggan, ambil straw masuk dalam minuman tanpa membasuh tangan kan. Perasan tak banyak yg perangai busuk macam tu? 


2 comments:

9w2ayn said...

ye aku juga menyampah.. baik baca blog sendiri yang sememangnya syok sendiri... ahahaha..

Unknown said...

tuh la....baca blog sndiri mmg aku suka huhuhuhuhu

 
copyright of This Is Just Anak Abdullah since 2013.Design by Anak Abdullah