>

Thursday 24 October 2013

Yes, I memang klimaks


Assalamualaikum

Aku selute la org2 rajin menghapdet blog dan mengupload pic dr camera ke PC lepas tu masuk dlm blog. Seyes.. bukan perli ni... Jujur, ikhlas, tanggungjawab 

Aku? huuuuwaaaaaa *nganga luas luas* tak ada idea ape nak tulis ntah. Ape? Ape? hah..Ape? 
*Kau idea asal aku nak tido, kau dtg. Bila aku tido esk bangun balik, lupa dah semua.

Sementara aku menunggu boifrend ambil di office, meh aku citer sikit pasal boifrend i. Ni sebab dah khamis, ujung minggu ni mesti dia ajak tawaf shooping kompleks. Hari tu dah 2 kali pergi paradigmall *hentam saje lah ejaan* . Aku rasa macam best la.. sebab ada uniqlo dan H&M. Best kan baju seluar brand yg disebut tu? Korang rasa tak best eh? Aku je yg kecoh rasa best eh eh eh....... Apsal hah?? why why?????? 

Baiklah. Aku suka sebab -

satu, dia murah

dua, bila dtg giler brand tu ade markdown sampai 70%

tiga, mcm2 pesyen aku paling suka dress para lutut. most baju aku dress paras lutut. Isma tak berapa suka aku pakai pesyen mcm tu. Mesti dia ckp asyik beli baju rupe ni je, pakai la design sporty sikit...................tapi aku mcm suka hati aku larrrrr hahahahhaaaa...

Dia beli baju tuk aku mesti ala-ala sporty dan kemeja. *memang jantan punya taste kan* 

Bila dia sampai rumah *memang tak surprise langsung okeeehh* pass kat aku beg plastik mesti dalam tu  baju atau seluar brand nike adidas, puma, levis, benetton. Tu la brand sukan yg dia suka nau beli tuk aku. 

Yg aku ni pulak kureeeeng la pakai t-shirt *konon simple sgt kan..habis cun la kau pakai dress bagai tu...ngek!*

 Kalau beli kan aku kemeja dia taram brand ape janji nama nya kemeja. Aku tak paham dengan diri sendiri pasal ape tak suka pakai kemeja.

Baiklah. aku tak suka sebab -

Satu, gosok payah. hilang kesabaran menggosok kemeja. lagi-lagi bhg  bahu dia.. arrrggghhh boleh kedut muka hakak ni tau sebab stress. Haiiissshh aku dah taynang-taynang dah dlm lazada iron yg mcm kat kedai sambil berdiri kau gantung je baju boleh gosok. Gosok depan je belakang tak yah gosok dah siap! 

dua, atas bontot. kan? kemeja kan banyk yg tak berapa labuh. Sebab aku ni pun kembang setaman tak payah perasan jadi amber chiah  sgt pakai baju nampak bontot. 

tiga, cepat kedut. Bila duduk dalam kereta tu belom lagi Irish dan iman menempek atas aku. Kedut sejuta hooooi 

Nak citer pasal boifrend I kan. Selalu terbabas kan. haahhaa.. 

Aku suka layan cerita bersiri mcm revenge, pretty little liar, once upon a time, how i met your mother. Revenge kan dah masuk season 3 (kat US la tapi) kat sini still tayang season 2. aku dah khatam dah tgk kat #711 astro, tp kat tibi biasa #8 still belum habis. So benda aku suka tgk kan, tayang banyk kali mcm mana pun tetap tengok. So semalam ada dalam #8 jam 10 mlm. Aku of cozz la tgk tak jemu-jemu. 

Mulalah dia keluar soalan-soalan yg aku malas nak jawab *jeling tajam* contoh....

Ni dah brp kali tayang scene ni nak tgk jugak. 

Memula dia pancing bebelan dulu. Lepas tu keluar la soalan-soalan yg aku rasa mcm nak jawab ' tolong tengok sendiri.. boleh tak '

Bila kat tibi keluar citer tmp makan best2 kat KL, dia mulalah fikir ternak lemak Jom keluar makan stim boat.. jom makan charkeowteow, jom makan kerang rebus....

Woiiii! dah makan malam pun ni dah jam brp aku ngantuk kot..

Masalahnya waktu malam kul 11 lebih.. agak-agak la doi..weekkend tak per lagi doi...

lagi satu. 

Aku admitt 90% memang dia yg banyak beli brg tuk anak-anak especially baju dan kasut. Baru semalam beli kasut 2 pasang tuk bebudak tu katanya kasut raya thn depan. Ya ampunnnnnnnnnnnn...design tu memang cantik..tapi utk tahun depannnnnn? serius tahun depannnnnnnnnn? Pening aku tau tak.. beli je lah thn depan. Design lain pun tak per laaaaaaa. dia kata nanti design tu tak ada lagi baik beli siap-siap. *sila lempang diri sendiri* 



2 comments:

mrspuex said...

baik punye engko membebell...hahahaha...

Unknown said...

Tempat luahan perasaan hahaha belasah!

 
copyright of This Is Just Anak Abdullah since 2013.Design by Anak Abdullah