>

Friday 14 March 2014

Saya lah Pemenang Slogan Paling (amboi!) Kreatif Untuk Cloud Cookies


Assalamualaikum

Cerita dah lapuk tapi hari ni nak bubuh jugak. Masa Isnin itu hari laaaaaaa. Lama tak lama. Dah 2 minggu kott. Ada la tagged kat FB, tapi nak masuk dlm blog tak ade mood 2-3 menjak ni. 

Baiklah.

Aku kenkonon perasan kretip maka join lah contest  best slogan utk Cloud cookies dari page  Cloud Cookies So Tasty . Eh eh menang pulak. Woo hoo! Maklumlah tak pernah menang ape jua peraduan malahan ke cabutan bertuah pon. Pernah join dinner sendayu tunggi. Meja aku semua dpt hadiah cabutan bertuah. Aku? mcm biasa laaaa paling menyayatkan hati Hoh.. terus sorok muka bawah kain meja. Susah sangat nak mengena. SobsSobsSobs...



So Rich. So moist. So very Cloud cookies! Pergh. Kembang semangkuk kejap. Sejibik macam terlajak laris kan? Harap semua (yg tak menang) tidak cemburu. Haha.


Bila nampak jerk contest nii.. aku paksa Isma 'Ala.... Bie masuk sekali...saya tak menang Bie ada backup' Hahaha. Kerut-kerut dahi dia. 


Isi dalam nya. Ada 8 perisa semuanya + wang tunai RM50.00. 2 botol dah lesap sebab 2 panglima tak nyempat2 nak makan 


My expression dah menang? Hahahaha... Jangan tanya la ok? Sama macam menang untuk beg LV. (Cey!)



Minggu ni mungkin kena lebih menang lagi banyak mungkin..lagi banyak lagi. Hai Dumex Dugro jgn lupe pilih nama saya Eh,  Pilih tau.. kena pilih saya! Me! Me! Me!

Senyap ah!


Saper-saper yang taknak gemok atau nak suruh buatkan hamper ke, surprise gift ke, corporate gift ke. semua bisa diaorang aturkan. Memang tepatlah slogan yg dibuat itu. Ternyata sedap dan tidak terlalu manis. Memang tak rugi mencuba. Sila lah Belek-belek pic di FB Cloud Cookies So Tasty !


No comments:

 
copyright of This Is Just Anak Abdullah since 2013.Design by Anak Abdullah