>

Friday 21 March 2014

Kepala Angin Je (Perot Pon Sama)


Assalamualaikum

Ha, aku nak bgtau korang ni tak payah la nak percaya sangat konspirasi2 MH370 kat internet tu. Macam2 version la dok kuar, USA nak rampas malaysia la, kena hijack dengan russia la.. Apa kebendanya tu??

Aiyoo uollss, lepas tu x payah dok share jugak benda bukan2 seperti kapal hilang 35 tahun tetiba mendarat... Menipu sangat. Padahal tu berita merepek dan tak de bukti yang kukuh. Kat wikipedia pon nan hado. Hellooo even ko nak tulis kat wikipedia pon ko kena cited ya reference. Bukan suka2 tanpa bukti. So wikipedia boleh dipercayai untuk basic knowledge. Diulangi Basic knowledge!  

Then, aku is merajuk okeh. Eh 5 hari juga aku tak balik rumah. Keluar rumah menyendiri. anak2 dan Isma tgh tidor aku selinap keluar. Mehmehmeh (syaitooon sedang bersorak gumbira! )  Pasal ape merajuk??? *krik krik krik* cengkerik sound effect. 

Jap aku ingat balik.
:
:
:
:
:
:
;
;
;
:
:
:
;
:
:
;
;
;
;
;
;
;
;
;
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

;
;
;
;
;

Okeh. Rahsia. (Mcm bagos!). Benda dah settle pun. Bila lama tak jumpe anak2 memang meroyan laaaaa rindu sangat. Belek2 pic diaorang dlm hp (Sian sangat mom. eh?) 

Diaorang mana pernah tido malam aku tak ada. Masa 2nd night (masih tak balik hati sedang bengkek kan) Iman dah start mencari mom dia. Nak mom! nak mom! Tp sebenarnya lebih teringat kopek mom kan kan kan haha 

5 days later. Ambil diaorang dekat school. Diaorang ngengada gila. Iman la paling hover. Naik tangga tak nak naik sendiri. Nak dukung. Lepas tu asyik nak kena tengok dia. Duduk depan dia main. Memang harapan kau nak masak  sbb asyik nak menanguk tgk dia je.

Lepas tu lagi 1 penyakit Irish ialah tak nak pegi sekolah. Memang bercinta ya  pujuk dia pegi sekolah. Padahal kat sekolah dia OK je. Bangun tido liat. Tu pun kadang2 angkat dia ngan tak mandi ke sekolah. Tapi dia just tak nak pegi. Pagi kang dengar dia cakap,

'Abam buat sendiri!'


Ape yg buat sendiri pun ntah! Ape2 je lah.
Perangai dia bila bangun, duduk katak badan selembam ke depan. Kau adoooo? Teknik tu dapat drp aku je tau hahaha 

Lepas tu 5 hari merajuk tu 5 hari la perot dok masok angin. Berputar2!  Mcm morning sickness. Tak de pon muntah2. Pasai ape ntah. 

Tak de la kau nak lembik berbaringan sahajork dirumah kaedahnya. Pegi opis mcm biasa, Naik tangga turun tangga. Kdg2 tak sedar diri lari seberang jln.

At least kat opis datang buat kerja walaupon hari ni aku dok menaip entry blog kannn??


1 comment:

Anonymous said...

Ank2 plg rindu pd mak.

 
copyright of This Is Just Anak Abdullah since 2013.Design by Anak Abdullah