>

Friday 21 June 2013

Perempuan sinonim dengan makanan.. aku lah tu


Assalamualaikum

Makan ape tgh hr ni? 

ekcelli kan lebih pada bakar line la entry aku hr ni. 

nak jugaaaaak up pic celebrate birthday gegirl yg ke oopps rahsia * bajet artis

Memang since last week Isma dah ckp nak bawak aku mkn di sime darby convention center. Ceh tak surprise langsung kan. Dia tak de makna nak romantik romantik tutup mata aku siap siap sampai meja makan taaaaraaaaa...ada flower sebesar alam, kek patung muka aku, lilin wangi panjang 2 ketol... no no no memang tak kan ada punyer mcm tu. aku ye kan je la dia nak bawak aku mkn.

Tmp tu kat sebelah INTAN damasara. Nama restoren tu halia. Memula ingat ade buffet sebb aku buffet memang otai semua benda nak rasa konon setimpal dengan harga bayar padahal aku memang spesis melantak semua benda kan

Potong betul la... Mlm tu tak buat buffet maka meh lah kite order makanan yg paling mahal sama harga 2 bijik basikal Irish. Bior tercekik isma bayar. kate birthday gegirl! muahahahahaha

Agak frust la tgh2 snap pic sempat la 6 keping kot terus bateri kong. Aku pelik giler. elok penuh aleh aleh kosong. Memang biol. penyuudahnya terpaksa jua ku gunnakan tepon cokia yg pic ala ala org parkinson tangkap gambor. Belasah! Janji tangkap

aksi biasa iman bermain pisau ketuk ketuk piring. Bingit sgt ni. Apak dia buat derk muka tebal mane nak larang anak dia main ape pun dia bagi. Geram akak


kemana mana mesti kena bawak car cinonet dia tu. Kalau hilang ni satu rumah boleh tress kena gagah jugak mencari celah tilam , bawah katil, bawah tikar , semua benda kena korek asalkan jumpe.


Suh isma tangkap pic. Dia suh pandang camera. Ape kelas aku nak pandang camera. pic mestilah ala-ala spontan sambil minum air tawar lepas tu org main snap pic. 

Isma : awk ingat awk sape nak tgkap pic tgh minum air. (gelak gelak)

Vongok ni. Biar lah kan

Aku dah 3 series dah. Mcm BMW. Pakai nyer taaaaaak dpt2 lagi. Asyik dapat no je. kena tingkatkan amalan dan ibadah. Tak kan nak di takuk lama je. *motivate diri sendiri. Haaaa kan, terus nasihatkan diri sendiri mcm mak mak je kan

Ciken wing kami tak order. tgk tgk waiter tu bawak letak atas meja ckp compliment dari chef. waahh tq tq. Aku suka chef tu. Sebb isma reserved meja bgtau celebrate birthday wife. masa nak duduk dia dtg ke meja kami terus wish birthday kat aku then ckp yg ke 21 taun...mak aaaii agak agak laaaaaa. Puji ke perli ke ape tu? ke aku silap dengar dia sebenar ckp 41? but still aku tersengih sengih. hahahaha

aku mengidam lamb.. maka aku order lamb rack. Sebb ade 4 ketol je atas pinggan maka aku tak kasi langsung isma rasa. Nampak tak tamak kat situ


 Spahetti bologniise for my kiddos. Depa share dua org. Berlambak sampai tak habis.

 Feveret dia memang spagetti pun. Laju je makan. Kat rumah aku buat spegetti dengan sup. ringkas. Dia makan je. tapi kan dia memang mcm aku dan isma lah mkn semua benda. tak tolak punya bab makan. Tak pasal pasal masuk sekali nama isma kan hahaha..mane boleh aku sorang je kuat makan. Mesilah ada back up sekali



Isma punya. Dia tekak tetaplah nak nasi ape jua keadaan pun. Dia order kari kepala ikan samlon. Ikan salmon okeh. Ni pun aku tak sempat rasa. Mcm mana boleh lupa nak rasa. Dia ckp sedap. 



 Air aku. Coklat ais katanyerrr

 Air isma. Mango juice

Air anak anak katanyaaaa. Orange juice

Kek ni pun compliment dari restoren ni. Gile baik ni. and gile jimat duit isma ni. kek coklat krim moist. Percaya tak sampai hari ni dah 3 hari berlalu kek still ade dlm peti sejuk lupe nak makan. Rasa kek masa mlm tu je lah. 

Ini panglima no 1 memang suka kacau perhiasan atas kek tu


Dah kenyang nak balik tu bergambar dulu depan ni. nak gambar dok elok elok memang payah. Gambar semua dok bergerak gerak sebab diorang nak berlari depan tu luas. 

Korang tgk ape yg ganjil kat gambar ni? tak perasan langung? betul ni? hahahahha mane ade Irish pakai seluar. Sebabnyer dia popo sampai terkeluar saki baki kena seluar. 

Yg aku ni tak bawak pulak seluar spare. Bawak pampers je. Berlari2 lah dia dengan tak pakai seluar. Sib baik dah habis makan. 

Teringat masa memula bawak Irish keluar baru lepas pantang bawak ke the mall. Dah la masa tu agak bongok. habis semua hangkut barang beg sebesar balik kg. Siap bantal 4 ketol, stokin lagi. bila fikir fikir balik, mak maii bodo juga aku dulu

Sekarang? sampai tak bawak langsung baju seluar spare. Cait

Model tua pun nak jugak.... tu je gambar penutup. Bye

No comments:

 
copyright of This Is Just Anak Abdullah since 2013.Design by Anak Abdullah