>

Wednesday 12 June 2013

Asyik cerita best anak je


Assalamualaikum

aku lah org yg sgt berlapang dada hari ini. Sebab.......... Puasa kena ganti lagi 5 hari. struggle jugak akcelli..qada puasa 15 hari. minta2 sempat lah ye

Pernah tak korang berdepan ngan situasi aku tak tak tanya pun hal anak ko tp ko ala-ala kasi hint nak cerita. Pernah?

Aku kena semalam ooooiii. Sebu telinga aku tau dak.  Office mate aku tanyakan aku anak yg sulung umur brp yg aku pernah bawak ke off dan dia kenal la. Bila aku ckp 3 years old, dia ckp...

"U see, u must spend lots of money to bring up child especially in education ( benda ni ko tak payah ckp kot semua org alert) 

"I remember my anak, sent him to kinder garden when he was 5 yrs old. Now he is working  the largest bank in Aussie. He called me recently told he already naik pangkat gaji almost 100,000 convert to RM bla bla bla bla bla .... ape benda ntah dia ckp lagi sebab aku sibuk kelebet hp aku bunyikan ring tone buat2 hello konon ade orang call. Daring tak aku? hahahahhaaa.. baru dia stop cakap.

o0o0o0o rupe2 nyer ko saje je la nak test market tanya umur anak aku pastu ko nak buat modal bercerita kebest-san anak tunggal ko. Memang tak dpt respon la dr aku kens. 

Aku bukan nyer tak boleh dengar ko nak cerita best anak ko, tapi berpada pada la jugak pakcik! Asal cerita kata anak ada chartered a.c certificate, anak dia grad sana la sini la.   lepas belajar kerja investment bank siap mentioned gaji lagi. What the hellicopter! dan sebanyak 150 juta kali telinga aku ni dengar ko asyik la ulang dialog yg sama. 

Bila aku tanya bila nak dpt cucu sebab anak dia dah 5 tahun khawin but so far tak pernah dia mentioned pasal cucu. dan aku tahu memang dia tak ada cucu lagi saje kasi gelegak kepala dia.

Pandai pulak dia sengih kata they wants betul2 stabil financially. Puiii kata anak ko kerja gaji beratus ribu. Apekah logik nya kat situ. Ko ckp je la anak ko mempunyai masalah kelakian dan sedang dirawat oleh pakar. Kan senang cerita. Tak payah malu malu

Heh cerita lain. Cerita kat bawah ni lagi asyik.

Malam semalam dah habis makan kat rumah, asben nak keluar lepak dengan member baik dia , Rajasegar

Siap pesan kat aku before keluar rumah tu

"Sy balik kang standby...."

"Ape standby? balik lambat..nasibla.."


Masin mulut aku. Dia balik ntah kul brp. Koser aku nak tahan bijik mata tunggu dia. Baik aku tarik selimut siap siap. 

Aku pernah baca article seks 3 kali sehari adalah normal! Normal okehh... normal. *amboi bab ni memori sgt boleh simpan lama dlm pala otak.* Senak rahim aku dengar. Haishhh...tak boleh citer kat aben. Aku dah boleh baca ape respond dia....





















"kena buat kalau tak jatuh dosa ingkar perintah suami"



JGN HARAP!!!




No comments:

 
copyright of This Is Just Anak Abdullah since 2013.Design by Anak Abdullah