>

Monday 4 February 2013

Dia terus block


Assalamualaikum

Hari ini akak ingin kongsikan sesuatu..

Akak kenal pasti seseorang yang dekat dengan hati akak telah block akak sebagai kawannya di FB..terpinga-pinga jugak dibuatnya..terkesima kejab

Bila akak lihat namanya berbold hitam dan tak leh nak click2 lagi..so try search sana sini yes akak pasti dan yakin dan tegasnya dia dah block akak daripada melihat sebarang statusnya..it's ok pd akak.. akak cuba berperangsakan baik. Mungkin dia terdelete secara tak sengaja atau dia tetibe tak Ingat yg akak ni member lama dier

Akak tahu akak sudah tidak disukai orang *skema kan ayat..tak apa la.. 

Akak bertanya pada cik asben tentang ini dan dia tanyer ape akak dah buat..akak ckp lah  just respon apa yang ada dlm fb sabtu lepas..nampaknya dia sudah terasa dengan apa yang akak katakan..rasanya dah lama akak pendam banyak benda..sesekali bila akak smash..dia terus block akak.

Kita tidak selalu menang....

Dalam hidup ini kita tidak selalunya boleh menang..kerana sebagai manusia pasti kita tidak terlepas dari buat silap..akak akui Uolss benda ni dan akak sentiasa belajar untuk perbaiki diri..tapi bila kita berdiam diri dan beralah nampaknya ia kadang-kadang mula makan diri..seolah-olah kita tidak ada harga diri..dan perkara yang akak takuti ini telah berlaku sabtu lepAS..akak dah lama bersabar dengan kata-katanya..tapi itu la sekali akak dush, mula la ko nak block aku kan..ini la manusia..kita tidak selalunya akan menang..

.....tak apa la...walaupun akak rasa tindakan akak untuk clearkan perkara itu sebagai tindakan yang betul dan ia telah sebabkan dia terguris..akak tetap menyusun jari memohon maaf..sebab dosa kita dengan manusia hanya akan terhapus apabila kita memohon maaf dengan orangnya sendiri..selepas ini cukup-cukup sudah..akak dah serik rasanya..akak tak ada kawan pun redho' kalau ini jadinya..biar akak dok sorang2..sobb soob sobb..boleh ke tu? akak memang emo..

haaahhh..best jugak ada blog ni kan..leh luah rasa kita..hmm..hingga berjumpa lagi..



# fuh..lega sgt dapat luah


No comments:

 
copyright of This Is Just Anak Abdullah since 2013.Design by Anak Abdullah