>

Friday 17 April 2015

Bencinta Samarinda Harus Tengok lah Si Fattah Amin


Assalamualaikum



Dengar sini orang kampooooongggggggg KL...!!!

Ishk, menggeletis dah sangat aku sekarang ni.. Terasa macam cibet betul punyer eksaited nak cerita dengan korang how wonderful and bestnyer cerita Bencinta ni sampai aku terasa macam kalau boleh nak tengok 3 juta kali and nak lekat poster di seluruh Malaysia besar-besar supaya semua orang tengok cerita ni. Memang aku paksa U all tengok! Tak kira... Nak jugak!
Kat mana kita tadi? ok walaupun my roomate mokmok kata cerita ni tak lojik, kesah pulak aku kan? Tabah jer lah Bie eh. Sebab ada abam Fattah Amin ku yg sadooo tu. Lojik tak lojik aku tetep tgk. Selasa sampai khamis jam 10.00 mlm make sure 2 panglimas tu dah settle tgk buku, kalau boleh ptg settle buat kerja sekolah.. gituhh mom yg prihatin sgts  and pls dont kacau ur mom ngadap tivi masa kritikal time nih. Masa ni segala susu berak ape semua tak di layan. Sila suruh papa handle semuanya. Harap maklom.

No wonder la Fattah Amin sekarang meletop2 nama dia (ye ke? ke aku yg perasan, nasibb laaaa)  Mula-mula aku antara nak taknak jerk tgk citer ni. Sebab mengenangkan fattah berlakon Playboy menda ape tu mak tuannn giler kayu golf mamat ni. Pengarah main serkup amik pelakon janji bayar murah and boleh buat cerita cedok dari novel. Sampai lah cerita nasuha tv9 fattah ni jadi hero org kaya baruuuuuuu lah nampak meningkatan lakonan dia. He is superbly talented. <------ ayat peminat fanatiks!   Mase tu aku dah tersengeh2 lah depan tivi sebab NAFSSSUUUUUUUU!! Kau memang sangat kacak kan? hahahahaaaa
Heroin dlm bencinta ni si Nur fathia tu cun dah memang cun. Cuma gincu dia tebal nyer kaler. Merah ang ang raya cina. Pastu rambut blond perang karat tu. Mcm tak kena lah. Make up segala2 nya jadi kalerfull sangat sampai aku silau. Orang dah lawa tak yah makeup beria pun tak pe. Kasik makeup natural lagi anggun aku rasa. Lain lah aku ni nak cantik 106% kena gandakan make up sampai Isma komen macam hantu. Sampai hati dia soobb sobb
Isma taknak kalah. Nak jugak borak pasal cerita ni. Dia mmg tengok lah sekali tapi mulut dia tu kena tahanlah telinga ada je dia nak komen and tanya. Tak focus aku dibuatnya. Kadang2 Isma tadek kekuatan untuk membuka mata langsung! macam kena pukau. Eh yer la. Aku rasa dia kena pukau la. Aku sangat kasihan kepada mereka yang bersungguh-sungguh berlakon terutama abam Fattah Amin ku ( eh nak jugak backing diaaaa). Tapi mata aku sentiasaaaaaaaaaaa terbukak
Bila dia dah terjaga, mulahlah tanya knp macam tu, kenapa macam ni, apesal mcm tu.  Pastu aku jeling and pandanggggggg jeeeeee dia. (Sebab menyebok kan?)

"Saya tak tau saya bukan pengarah" sambil bulat mata. 





Isma cakap, ‘Alaaaaaaaaa apesal tak google siap2.... 



…………………………….




 Dish dish.

Watak dia Nabil. Cool. Dah la jadi abang yang caring, CEO company pulak tu. Memang kena la. Dah la renungan menajam rasa macam nak cakap iras-iras muka Isma.  Eh gatal. hahaha.. Dulu masa Aaron Aziz tgh up aku cakap mcm muka Isma gak. Habis dia kena bahan like forever ngan adik beradik dia! kesiannnn haha



I told u?  Makeup Fathia sangat lah menebal disamping rambut karat beliau


No comments:

 
copyright of This Is Just Anak Abdullah since 2013.Design by Anak Abdullah