>

Thursday 19 June 2014

Clap Clap. Sudah Semestinya Angka Yg Ke Tiga Puluhan


Assalamualaikum



Ok semua, kesian giler muka macam hampeh lagi sibet. Tapi pasal aku jujur dan tak la asyik berangan cantik, aku redho bubuh jugak gambar aku dalam ni. Tapi tu la. Kalo gambar buruk, letak satu jer. Kalo gambar cun, musti terpaling banyak walau tak kena dengan tajuk. Hahahahaha


Marliza dan Nor Azian (revealed full name mereka) : Terima kasih for the birthday treat tu. I never regret since we know each other.. Korang sangat cantik semalam. Sampai aku terasa macam aku ni tukang gaji korang. Ces!

Isma Firdaus : Bie, terima kasih pasal belikan handbeg yg ke entah brp kali dan izinkan saya keluar sekejap tengah hari semalam berangan macam anak dara, dan Bie tengah hari pun tak sempat lunch sedangkan saya makan sedap-sedap kat luar :) . Baiknya... I love U..!!!

OK

Disebabkan Arip juara walau gigi tak bersusun  (tetibe minat pulekk -- Well, aku tau sapa yang tak layan kilauan emas tak kenal pon sebenarnya Arip tu--Yayyy kite geng laaaaa), aku tinggalkan korang dengan satu video dan lirik sempena birhday ahkak yg dah tiga puloh sen. 




Hakikat Sebuah Cinta - Original by Iklim

Aku adalah insan yang tak punya
Cuma rasa cinta membara
Lalu tercipta rinduku padanya
Kerana cinta bahagia

Pujangga menyatakan oh cinta berharga
Dari emas dan permata
Lalu ku bawa cinta di persada jiwa
Sinar menyuluh gelita

Sewaktu debar cintamu terasa melanda
Bangkit rinduku padamu di ketika itu
Lalu tersentak diriku sedari lamunan
Kini sebenarnya aku telah kau tinggalkan

Aku adalah insan yang tak punya
Kilauan emas permata
Lalu kucuba menaburi cinta
Bagimu tiada nilainya
Tiada harta dan cinta




2 comments:

faraherda.razalan said...

Eh, cute je rupanya. Hehehe...happy belated bday! 30s adalah umur yg plg best dlm hidup (sdpkan hati). Hahahaha!

9w2ayn said...

hepi tua day...

 
copyright of This Is Just Anak Abdullah since 2013.Design by Anak Abdullah