>

Monday 7 April 2014

Gemuk Itu Menawan (Sedapkan Hati!)


Assalamualaikum

Mula la kelam kabut nak diet konon. Ye konon. Sebab apa konon? Sebab aku punya nak diet ni sejak bersalinkan Irish. Sekarang dah anak 2 pun samo ajo badannye. hahahhahaa.
Dah la 2 hari lepas timbang jadi 56kg kannnnn?
Aku tak perasan plak dia naik. Mlm pun sekarang jarang makan (banyak haha). Aku takot seminggu lepas tu tambah lagi 3kg jer.

Ok bab diet tu tak sangat la. Aku suka je makan. Semalam jiran depan rumah mak merta bagi sup tulang kambing sebekas. Adohh aku ngan Irish saje dah 5 tulang. Bila sup dah sejuk sikit tu kan timbol lemak2 dia naik hoihh ngeri okeh. Masa panas clear jernih jer. Kang aku makan menyesal, kang tak makan rugi pulak tak rasa kenikmatan tu. Baik melantak je. Lemak pikir kemudian haha

So pagi ni gigih la sarung corset elken yg 7 thn lepas punya tu? Jgn ko kira. Masih elok lagi...giler lama tak pakai. so pakai macam biasa je la.

Lepas tu pakai kancing last hujung kauu. Masa beli dulu saiz S. Now paham3 sendirik. Paling ketat la kira. settle. Harap berdisiplin. *Sesambil garu bdn..gatal!!! help....

Sambil tu konon...ye konon lagi. Konon exercise la sekali. Then member kata takyah susah payah. Turun naik tangga 10 kali cukup la. Turun then naik balik baru kira satu. ok aku buat la. Baru sampai 5 semua dah semput2. Then dada mahu terkoyak lagi. Jantung jangan cerita la. macam motorboat sudah.

So nak cerita sini sekali gus. Yang pasti sekarang perot aku selalu sakit. Macam pedih hulu hati tu. mungkin polar pemakanan tak brp betul sgt. Kadang tgh hari makan lewat. Malam pun sama lambat makan. Rasa nak golek atas katil je. Aku rasa memang badan aku lembik la. Tak boleh push lelebih sangat. Cukup time kena makan. Tak boleh skip makan. Gemok.



Pix tak ade kena mengena. Saja nak bgtau rambut iman mcm wolverine kekeke



Bukan camera 360 (amboi.... dan poyo) 



2 comments:

Izwa Kamaruddin said...

muka suci abadi..kekeke..

mrspuex said...

btol ckp iwa..muka suci gilerrr...jeles hakuu..

pegi check in latest entry aku utk senaman perut..muke tembam xpe, janji perut kempis skit..skitt pon ok kaann???

haa...sile terjah yeee...

ikhlas dri :
kawanmu yang semakin gomoks jugak..sepp skitt..

 
copyright of This Is Just Anak Abdullah since 2013.Design by Anak Abdullah